pembemsikartaneleri:

selambenberay:

saclariolmayanrapunzel:

iceridenbiri:

kitaplarherseyiiim:

bosayasayangenc:

seline yazılmış tişört sen alıp nabıcan amk

paushdjkddöcödçvkdjkdlaçdldmfjsjdkslsld ulan şzhxjsmxödöcdhksdjkslsldöxöxdlsl amk sşxjskxözöxççxçxçxçc…

Okula gitmeden önceki gece:

cikolatatanrisi:

"Yarın erken kalkıp daha güzel görünmeye çalışacağım."

image

Sabah:

"Ya da siktir et."

image

mutsuzsamdemekki:

yitirmeden:

hogwartsbirtarih:

benkucukken:

kitappkokusu:

EN SEVDİĞİM

ne zaman görürsem.

tek yapmak istediğim

YİNE REBLOG YİNE REBLOG YA. PFFFFFFFFFFFFFFF

tam olarak bu

ağlarken dışarı gülücükler saçıyorum psikoloji meselesi
millet birbirinin telefonunu alınca ilk mesajlara bakar ben müziklere
Tam tumblrdan çıkıcam karşıma güzel bi post çıkıyor paylaşıyorum sonra yine çıkıyor sonra yine yine yine.
Ruh halim; Duvarın içinden geçipte bacada sıkışan Casper.

gokyuzumavimsi:

bulunamayanurlyapmislar:

ucmakisteyenunicorn:

bosayasayangenc:

kitapaskina:

Hepsi ayrı bir uğur getirsin :)

ben gelemem işim var

abi yorum asdfdasdhjas

yorum için rb hvdojnscjnvdhudnivenrvivrhigrih

Ya ugur amkdhhd qjsbsbabbxh